Rabu, 8 Jun 2011

  Rawatan kaedah aura zikir merupakan rawatan yang menggunakan zikir-zikir daripada nama Allah.Ini kerana nama-nama Allah asmaul husna mempunyai kekuatan luar biasa.Nama-nama ini akan dihantar kepada pesakit dengan menggunakan kekuatan ma'rifat, kekuatan niat serta kekuatan kebatinan.Tenaga aura yang luar biasa akan terhasil dengan menggunakan kaedah ini.


  Dengan menggunakan kaedah ini, pesakit yang mengalami gangguan makhluk halus akan sembuh hanya mengambil masa kurang daripada 10 minit insyaallah.Selain itu, kami dapat merawat pelbagai jenis penyakit seperti lumpuh/stroke,batu karang, terkena santau/sihir, kanser, kayap,buasir, demam panas,sakit urat penyakit sawan, masalah semasa mengandung-turun darah, anak songsang dan pelbagai jenis penyakit lain.


  Sebahagian daripada penyakit di atas boleh diubati melalui kaedah jarak jauh dengan cara pesakit memasukkan wang ke dalam akaun kami.Kami juga menjual pelbagai jenis herba yang dapat membantu menyelesaikan masalah pesakit seperti herba penghancur batu karang/batu hempedu, resdung(tidak perlu pantang makan),herba penawar sakit sendi dan urat, minyak aura zikir.Kami juga menjual jus jambu merah(pink guava juice) yang mampu mengatasi masalah buasir,sembelit,darah tinggi dan lain-lain.


  Rawatan ini menggunakan kaedah dari Malaysia dan Indonesia hasil daripada 12 perguruan kebatinan dan tenaga dalam.


  Kami juga membuka peluang kepada sesiapa yang mahu mempelajari ilmu ini.





  Untuk mendapatkan perkhidmatan kami, hubungi : Cikgu/Ustaz Jamil bin Hasim di talian 019-5143366 di alamat 300, Kg. Madrasah, Kuala Kedah, Kedah. Boleh menggunakan Google Maps untuk mengesan lokasi Pusat Rawatan Aura Zikir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan